Rakan Blogger

Isnin, 18 Februari 2013

Ternganga : Ustaz Don Depan Mata !

Masa tu aku tengah minum petang di bilik VIP lepas habis duty. Tetiba terjengul kelibat Ustaz Don Daniyal Don Biyajid, isteri dan beberapa ahli keluarga di balik pintu. Rupa-rupanya beliau dan keluarga datang untuk meraikan salah seorang sedara yang konvo kat tempat aku kerja ni.

Ustaz Don dan isterinya Husna yang ayu dan manis.

Apalagi semua pakat letak pinggan dan cawan memasing dan berebut-rebut nak salam dan bergambar. Aku pun tumpang pot sekali, beberapa kali aku dok tersengih-sengih depan kamera dengan Ustaz Don dan isterinya.

Suasana Konvokesyen kat tempat aku, bilik VIP kat depan sana tu jerr.

Pas tuh, tak sabar-sabar aku post gambar tu ke pesbuk. Dan seperti yang dijangka ramai yang like dan komen, heheheh. Tak malu betul. Tumpang glamer orang femes, hik hik. Selama ni kan tengok kat TV dan Youtube jer, bila muncul depan mata tu excited terlebih laa. Nasib baik lah si empunya badan tu seorang Ustaz, ter excited macam mana pun harus dikawal dengan sopan yer.

Bilik VIP tempat aku duty, tapi bukan keja aku yer hidang-hidang makanan ni, tukang makan jerr, haha.

Bilik VIP ni merupakan tempat Pegawai-pegawai utama menyarungkan jubah konvo, rehat dan makan-makan.

Food ni semua memang untuk VIP , lepas depa makan kami semua pakat-pakat tolong licinkan pinggan, hehe.

Ustaz Don dan keluarga juga dijemput menjamu selera di sini. Ustaz pun sporting sungguh. Dilayan jer semua yang nak bergambar dan berbual-bual. Masa tuh Ustaz Don dikira masih pengantin baru, sebab tu isterinya Husna Zahry begitu manja dan romantik disamping ustaz, chewaaahhh. Bercinta lepas kawen katakan, lagi berkat. Moga kedua-duanya kekal bahagia selamanya, amiiiinnnn~

4 ulasan: